Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

ελαφρά πατήματα / La Cocotte




ελαφρά πατήματα

1

στέκεται δίπλα μου στο salad bar
φωτεινό μεσημέρι στου Garfunkel
η βροχή πέρασε άφησε μόνο
ένα ρίγος στα φύλλα των δέντρων
μια υπόκρουση ερωτισμού
στο υπογάστριο

η ανάσα μου παραμονεύει το βλέμμα της
το βλέμμα της παραμονεύει την ανάσα μου
πίσω από τη λόχμη των μαλλιών

(γυμνή κάτω από το λεπτό φουστάνι της;
ύψιστε
ένα τραπέζι στη γωνιά
να χωρίσω τα γόνατά της)

Θα ρίξω στο ποτήρι σας μια μπύρα
χρυσή βροχή με αφρό βυζαντινό
να κάνει τρούλο

(κι η νέγρα απέναντί μου
λαιμός αγαλματένιος
οξυκόρυφοι μαστοί)

2

φεύγουμε σε δρομάκια
με αναμνήσεις νορμανδίας
τα μαραμένα εμπορικά ευωδιάζουν
ρομάντζο-ντρίλι-αλατζά-παλιό κασμίρι
σεξ πάνω σε δρύινο πάγκο
(η ιστορία της)

να σας βγάλω μια φωτογραφία
κάτω από τούτη τη στοχαστική μαρκίζα

μπαίνουμε στο καπνοπωλείο
για τσιγάρα και προφυλακτικά

o dreaming spires
ένα παράθυρο
με θέα την απόγνωση

γλυκιά μου Κρισταμπέλ
πατήστε στο χαλί ελαφρά
γιατί πατάτε πάνω στα όνειρά μου
όπως θα έλεγε κι ο ποιητής W.B.Yeats




ελαφρά πατήματα
από τα ποιήματα προς ρωμαίους
του Βασίλη Πολύζου
© 2002-2003

La Cocotte
μια ζωγραφιά του Βασίλη Πολύζου
2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: