Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ / Autumnal Girl


.
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
..
........ αφιέρωση
.
ελαφρά τη καρδία
ο αγέρας πήρε τα καπέλα μας
τις ομπρέλες μας
τις ρίμες που πετούσαμε στην άμμο
για τα σπουργίτια

είπες θα κρυφτώ πίσω από κείνο
το μοναχικό σύννεφο
με το τατουάζ στον ώμο του
κι όταν ξανάρθω
θα είμαι πριν από πολύ καιρό

θα είμαι ένα τηλεγράφημα
από επαρχιακό σταθμό
ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα
τις μέρες που φορούσα τ’ άσπρα γάντια μου

Βασίλης Πολύζος, ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
από το βιβλίο Κρεολή Σελήνη
ΑΠΟΠΕΙΡΑ 2010
.
Autumnal Girl, photo by Vassilis Polyzos

4 σχόλια:

meril είπε...

διακριτικό άρωμα νοσταλγίας
τόσο ελαφρύ...
αεράκι που χαϊδεύει τις όμορφες στιγμές που έγιναν μνήμες πριν καν τις δει

Υ.Γ. πολύ μου άρεσε όπως και τα προηγούμενα...
δίστασα κάμποσο να σχολιάσω καθώς δεν είμαι πολύ καλή σ' αυτό ΄και δε χρειάζεται κιόλας να χαλά ο κάθε άσχετος την ομορφιά του ποιήματος μ΄' ό,τι του κατέβη στην γκλάβα

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Meril, κάθε φορά που περνάς από τούτη την πόρτα, άνοιξε και μπες. Κι αν δεν είμαι μέσα, θα νιώσω το διακριτικό άρωμα της γραφής σου, όταν γυρίσω.
Θα μιλάμε πάντα από καρδιάς.
Β.Π.

Despina είπε...

ελαφρά τη καρδία
ο αγέρας πήρε τα καπέλα μας
τις ομπρέλες μας....

και συνεχίζει να μπαινοβγαίνει στην ανάσα μας ελεύθερος αδέσμευτος και δυνατός!
την καλησπέρα μου!

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Και τα σύννεφά μας θα ΄χουν τατουάζ στον ώμο τους!
Δέσποινα, Καλημέρα!
Β.