Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ποίηση πιγκουίνου


ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ

περνάει το τραμ
με νωπά τα σημάδια του ΄Αμστερνταμ

στο παράθυρο
μια κοπέλα σε μπλε τεχνοτροπία
διαβάζει ποίηση πιγκουίνου

περνάει το τραμ
με νωπά τα σημάδια του Άμστερνταμ

στο παράθυρο
μια καλόγρια σε τεχνοτροπία πιγκουίνου
διαβάζει μπλε ποίηση

επάνω μου περνάει το τραμ
με νωπά τα σημάδια του Άμστερνταμ

στο παράθυρο
ένας πιγκουίνος σε τεχνοτροπία ποίησης
διαβάζει μια μπλε κοπέλα
ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ένα ποίημα του Βασίλη Πολύζου
© 2003 Βασίλης Πολύζος

στο παράθυρο ή αφίσες στον τοίχο, μια ζωγραφιά του Βασίλη Πολύζου 2005

11 σχόλια:

Unknown είπε...

διαβάζει ποίηση πιγκουίνου...
διαβάζει μπλε ποίηση...
διαβαζει μια μπλε κοπέλα...

Αιμίλιε βλέπω την κλιμάκωση
wow!!!
εμένα διαβάζει Αιμίλιε

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Το ξέρω, Λύδια. Δεν αμφισβητείται!
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Penguin Poetry! Readable?
Nemo Ούτις

The Reader είπε...

Άμστερνταμ. Το βρήκα unreadable.
Όχι το ποίημα. Την πόλη. Έχω πάει.Στο ποίημα αυτή την κίνηση-αντιμετάθεση φευγαλέων προσώπων και εννοιών μέσα από το παράθυρο ενός τραμ τη βρίσκω ενδιαφέρουσα.
Θα έλεγα γερμανικό σινεμά του μεσοπολέμου.

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Pengouin poetry, Reader?
Ή λέξεις από γκρι φανέλα;
Ο ευρών αμοιφθήσεται!
Β.Π.

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Ο δαίμων των blogs παρενέβη.
F. him!
Το αμέσως προηγούμενο σχόλιό μου
απευθυνόταν (και απευθύνεται) στον
Ανώνυμο. Και το Penguin βεβαίως δεν παίρνει "ο".
Καιτώρα για τον Reader:
No commentable comment!
Emilius

Λίτσα είπε...

Αιμίλιε, οι πιγκουίνοι μου είναι αντιπαθείς!!


καλημέρες:)

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Και η μπλε ποίηση;
Και οι καλόγριες;
Και η μπλε κοπέλα τού ακόλαστου τραμ;
Remissio Peccatorum, τέκνον μου!
Βασίλειος X

Λίτσα είπε...

απεταξάμην, πάτερ Χ!!

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Είσελθε ουν, πεφιλημένη Αρετή, εις την χαράν του Κυρίου σου!!!
Em-ήλιος

Unknown είπε...

Emil, have mercy! Per favore!
Stef.