Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Από τις μέρες μου στο ΔΙΑΥΛΟ 10 (1987-1988) - ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΑ (5): Σ' ακούω καθαρά με τα τυπωμένα μου κυκλώματα!





Από τις μέρες μου στο Δίαυλο 10


Μαγνητοφωνημένα
aποσπάσματα από
τα ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΑ του Βασίλη Πολύζου
στο Ρ/Σ  «ΔΙΑΥΛΟΣ 10» (1987-1988)



Ενημερωτικά: 

Για τις μέρες μου στον Ρ/Σ ΔΙΑΥΛΟΣ 10 δείτε ανάρτηση
σε τούτο το μπλογκ την  περασμένη Δευτέρα (23.12.2013),
καθώς και προηγούμενες (4.11.13, 28.11.13 και 3.12.13),
με ιστορικό και αποσπάσματα από την εκπομπή
ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΑ.


Η σημερινή ανάρτηση περιλαμβάνει  το ποίημά μου
Σ’ ακούω καθαρά με τα τυπωμένα μου κυκλώματα,
μια παραλλαγή του ποιήματος με τίτλο
Over που
είχα πρωτοδημοσιεύσει στο μηνιαίο έντυπο Ο ΣΤΡΕΦΗΣ
και το περιέλαβα επίσης στο βιβλίο Επίλογοι και άλλα
Κεκραγάρια
που εκδόθηκε στα 1999 από την ΕΡΙΦΥΛΗ.
Πρίν από το ποίημα ακούγεται το σλόγκαν πόσα ρομπότ
από την ίδια εκπομπή. Απαγγέλλει ο ηθοποιός  Γιάννης
Λαμπρόπουλος.

ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΑ
Σ΄ ακούω καθαρά
με τα τυπωμένα μου κυκλώματα


Ραδιοσκηνοθεσία, κείμενα
και μουσικές επιλογές:
Βασίλης Πολύζος

Απαγγελία
Γιάννης Λαμπρόπουλος

εικόνα:
Loud & Clear
εικαστικό του Βασίλη Πολύζου
2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: