Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ο Αιμίλιος ανά τας ρίμας / Καρσιλαμάς Βροχερός και όχι μόνο


Καρσιλαμάς Βροχερός

και όχι μόνο


 Μας χώρισε η βροχή, μωρό μου

μας χώρισε η βροχή
κι ήμασταν στα μισά του δρόμου (μωρό μου)
στου τέλους την αρχή.

Τα χείλια σου τριαντάφυλλο
(αμάν, αμάν)
μέλι και φραγκοστάφυλο!


Μας χώρισε ο βοριάς, κουκλί μου
μας χώρισε ο βοριάς
κι ένιωσα στο χοντρό πετσί μου (κουκλί μου)
τον πόνο μαχαιριάς.

Τα χείλια σου τριαντάφυλλο
(αμάν, αμάν)
μέλι και φραγκοστάφυλο!


Μας χώρισε ο σεισμός, χαρά μου
μας χώρισε ο σεισμός
γκρέμισε όλα τα όνειρά μου (χαρά μου)
κι έμεινα έρημος.

Τα χείλια σου τριαντάφυλλο
(αμάν, αμάν)
μέλι και φραγκοστάφυλο!


Μας χώρισε η φωτιά, καλή μου
μας χώρισε η φωτιά
αλί, αλί και τρισαλί μου (καλή μου)
δε θα σε βλέπω πια!

Τα χείλια σου τριαντάφυλλο
(αμάν, αμάν)
μέλι και φραγκοστάφυλο!


Μας χώρισε η βροχή, μωρό μου
μας χώρισε η βροχή
κι ήμασταν στα μισά του δρόμου (μωρό μου)
στου τέλους την αρχή.

Βασίλης Πολύζος
από τη συλλογή
ρίμες
Καρσιλαμάς Βροχερός
και όχι μόνο

©2012

καρσιλαμάς
μια ζωγραφιά του Βασίλη Πολύζου
2004

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: