Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

7 Sensual Dances - σχεδίασμα



ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΟΛΥΖΟΣ
7
Sensual Dances
σχεδίασμα

1
είμαι εδώ χωρίς

μια κραυγή στο σκοτάδι
η νύχτα τρίζει επικίνδυνα
κάθε δέκα δευτερόλεπτα ακριβώς
περιμένω
di mi quando
di mi quando
είμαι έτοιμος
το ποίημα τεντώνει στις ραφές
πολυφορεμένο
ετοιμόρροπο

2
ω Διοτίμα
sexy woman
τα φώτα έσταζαν δηλητήριο
μας φέραν στο συμπόσιο το πτώμα του ήλιου
παστωμένο στα μπαχαρικά
σκεπάζοντας τη μπόχα
μασούσαν με ρυθμικά δόντια ο καθένας
σκυλόδοντα κοπτήρες τραπεζίτες
κι ο αρχιτρίκλινος
έκανε τις σπονδές
με το αίμα του
τρικλίζοντας
θα έχουμε θανάτους
με τον συνήθη ρυθμό
είπε

3
θυμάμαι τον Αύγουστο
φεύγοντας πρώιμα το καλοκαίρι
κατεβαίνουν ως την άκρη της θάλασσας
οι στρεβλές γλώσσες των βράχων
γδέρνοντας την ανάσα
γδέρνοντας το φως
μια λεπίδα παίρνει σύρριζα
το σκαλπ των κυμάτων

είμαι εδώ χωρίς
απέναντί μου η καθιστή θεά
με δυο μικρές λεοπαρδάλεις
ένθεν και ένθεν

4
θυμάμαι
το φτερούγισμα της φυσαρμόνικας
κόντρα στον ήλιο
θυμάμαι
τον καπνό της θυσίας
πάνω απ’ τα σταροχώραφα
τους ίσκιους που μακραίνουν
ακολουθώντας τα βήματα της νύχτας

πότε έγινε ο θερισμός
πότε αλώνισαν
πότε λίχνισαν
πότε στοίβαξαν σε δεμάτια
πότε πήραν μακριά
τους νεκρούς μου;

5
είμαι εδώ χωρίς

τι ουν ερώ αυτοίς;
έχω δικαίωμα να μή μιλήσω
έχω δικαίωμα να μην πω
τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη;

ακολούθησα το χυμένο αίμα
ως με την αίθουσα του συμποσίου
κρατώντας επί πίνακι την κεφαλήν μου
ιχνηλατώντας την τελετουργία
υψώνοντας στην πρόποση
το κρανίο του αδερφού μου

6
ήταν θυμάμαι αύγουστος
τα σώματα ιριδίζανε από τη ζέστη
πασπαλισμένα με ψιλό αλάτι
στ’ ανάκλιντρα φωλιάζαν ιερά πουλιά
στους μανιακούς καθρέφτες γρίφοι
κάποιος φορώντας ασημένια φλόγα
και μπλε σουέτ παπούτσια φώναξε
κοιτάχτε η Κόρη
τυλίγει γύρω στη λιγνή της μέση
επτάκις επτά θάλασσες

και είδα

7
μια κραυγή στο σκοτάδι
κάθε δέκα δευτερόλεπτα ακριβώς
περιμένω
di mi quando
di mi quando
είμαι έτοιμος
μετράω με λέξεις την απόσταση
που όλο μακραίνει
ανάμεσα σε μένα και σε μένα
και στο καλοκαίρι



7 Sensual Dances
© Βασίλης Πολύζος 
2 του Μάρτη 2013


Sensual Dance
μετείκασμα του Βασίλη Πολύζου
2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: