Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

εκ νέου




       Βασίλης Πολύζος
       εκ νέου

έβγαλα το περσινό μου δέρμα
για ανακύκλωση
ήταν άλλωστε τριμμένο στις ραφές
και τετριμμένο
τα κορδόνια του σπασμένα
η γενειάδα ξεφτισμένη

είπα
αυτή είναι η χώρα που γεννήθηκα
με τη λαλιά του κούκου
με το μπλε φεγγάρι
με τα σεβάσμια ποτάμια
με τις μαγικές θεραπείες
της ταραντέλας

έβγαλα το περσινό μου δέρμα
κι ο Άγγελος του Ροκ
έγραψε στον Άγγελο της Ρέγκε
ουκ oίδα τον άνθρωπον
.

εκ νέου

από τα ποιήματα προς ρωμαίους
© Βασίλης Πολύζος 2002-2003

εκ νέου
μια ζωγραφιά του Βασίλη Πολύζου 2004

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Αιμίλιους καλημέρα! Μπορώ τώρα να σου αποκαλύψω ότι εγώ είμαι ο άγγελος του ροκ. Αν κι εσύ είσαι ο άγγελος της ρέγκε, τότε έχει καλώς (όλα βαίνουν καλώς εναντίον μας)!

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Σταύρο, Καλησπέρα!
Δεν ξέρω γιατί μου έφερες στο νου το Brighton Rock του Graham Greene.
Το διάβαζα, μεταξύ άλλων, σ' εκείνα τα green years.
Ας είναι.
Και τω αγγέλω της εν Λαοδικεία εκκλησίας γράψον (για να θυμηθώ την Αποκάλυψιν Αιμιλίου, Κεφ. Β΄, 14): Δεν ξέρω για τον άγγελο του ροκ και για τον άγγελο της ρέγκε.
Ξέρω ότι οι τρεις ιδιοφυείς "ηγέται", ουχ' ήττον και οι προκάτοχοί τους, κατάντησαν τη χώρα να την κλαιν οι ρέγγες!
Έρρωσο,
Αιμίλιος