Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Μια δεύτερη ανάγνωση του ποιητή Κ*: 7.Εγώ ειμί το φρέαρ




Εγώ ειμί το φρέαρ

Εγώ ειμί το φρέαρ
Είπε
Κάθε βράδυ
Το αρσενικό φεγγάρι ανεβάζει
Τα σκοτεινά νερά μου

Εγώ ειμί
Die schöne Frau
La bella Donna
Σοι μοι λάτριν γλυκύδωρος Έρως παρέδωκε
Let us bathe Μελίτη
Είπε

Νιώθοντας γάλα νιόκοπου καλαμποκιού
Νιώθοντας πρωινή στύση πορτιέρη
Νιώθοντας βρέφος εν αγκάλαις

After the event he wept
Αντί ρόδου γαρ εγώ την βάτον ου δέχομαι
Είπε

Εγώ ειμί το φρέαρ, το 7ο ποίημα
από τη σπονδυλωτή σύνθεση
μια δεύτερη ανάγνωση του ποιητή Κ*
του Βασίλη Πολύζου
εκδ. ΑΠΟΠΕΙΡΑ 2008

Εικόνα: το φρέαρ, εικαστικό του Βασίλη Πολύζου 2011

2 σχόλια:

Despina είπε...

αιμίλιε,
ούτε κι εγώ "δέχομαι"

ΑιμίλιοςEmilius είπε...

Δέσποινα, Χρόνια πολλά (αν γιορτάζεις σήμερα).

Κατά τα λοιπά, συνεννοήσου με τον Ρουφίνο! Δικός του είναι ο σχετικός στίχος.

Αιμ